söndag 12 juli 2009

Idétorka!

Just nu, har jag ingen lust att skriva så frekvent här ute!

Sommaren ska tillbringas ute, så mycket som möjligt tycker jag.

Att hämta kraft ur naturen med sol, bad och blåbärsplockning för min del, är att lagra styrka inför hösten och vintermörkret!

Har nu en praktikplats (gamla människan) på kulturenheten i min hemkommun och har fått semester några veckor, vilket jag inte haft på flera år, pga arbetslöshet och sjukskrivning känns som ett steg i rätt riktning...

Hoppet om att få "det där jobbet" har jag ff kvar.

Kanske - till hösten???

Tips och förslag emottages å det varmaste!

Men nu... NJUTA!!!



Link

1 kommentar:

Ancan sa...

Jag har inte heller den allra största inspirationen att skriva nu i sommartid.
Självklart ska man njuta till fullo medans tid är - man hinner skriva tids nog :-)