tisdag 2 augusti 2011

A u g u s t i... Smaka på den!
Redan augustimånad... jag får lite panik över hur denna sommar formligen rasar fram!
Har inte riktigt hunnit med det jag hade hoppats hinna göra, men det är väl bara att acceptera det precis som allt annat jag i efterhand inte kan göra någonting åt!
En viktig ingrediens är att jag inte haft lust att bada så mycket som jag brukat de senaste åren.
Mina öronproblem har tagit bort lite av den glädjen, tyvärr.
Men än är det högsommar och vi ska förhoppningsvis få njuta fler sommardagar framöver!

Min kropp börjar så smått återhämta sig efter cykelkraschen i helgen, men nya blåmärken och ställen med värk har dykt upp vart efter.
Småblessyrer jovisst, men min hand for riktigt illa och jag är mycket mer färglagd än vanligt på rätt ovanliga ställen! ;D

Inga kommentarer: