torsdag 23 oktober 2014

Slutbloggat

Vad ska jag ha en blogg till och för vem skriver jag?

En fråga som blir relevant när jag här ska försöka beskriva min ambivalenta hållning.
Har inget behov av att skriva om kungligheter, mode, smink, inredning och andra ytliga ting som tydligen får många följare, vilket för mig känns tämligen ointressant!
Skulle kunna skriva med fokus på kultur, musik och andra konstarter..

Jag vill på detta sätt försöka formulera att jag har en massa tankar och ett stort behov av att uttrycka mig skriftligt, men kommer att göra det i andra forum och möjligen bara för mitt eget höga nöjes skull.

Har haft en dramatisk höst med en nära anhörigs död och har försökt att skriva om det, men inte lagt ut det då det blev lite för privat och sårbart inför allas blickar.


Så - vila i frid kära blogg!

Inga kommentarer: