fredag 30 januari 2009

Inspelning tv-programmet Babel

Idag har jag bevistat en tv-inspelning som publik på svt!
Spännade, då det var programmet Babel som jag verkligen gillar med den charmiga Daniel Sjölin och med gäster som Kristina Lugn, Sara Stridsberg och Nils Claesson (Slas son), som skrivit en bok om sin uppväxt med en missbrukande far...

Kristina L var vansinnigt rolig och intressant(som vanligt) och behållningen för mig, förutom proffsiga Daniel förstås!

Tjuvtittade också på en repetition av "Let´s dance" en tv4 produktion, som tydligen spelas in här i svt;s lokaler! Det var kul!

Frotterade mig sedan lite, i svt;s café med allt vad det innebär av möten med kända tv-ansikten och så köpte jag några Bolibompaprylar till yngsta barnbarnet!

Smolket i bägaren var att jag på väg till inspelningen halkade på en dåligt sandad gångväg hemmavid och slog i skallen ganska rejält! Vilket nu börjar ge sig till känna...

Inga kommentarer: