tisdag 13 januari 2009

Guldbaggegalan...

En av dessa pseudohändelser som det bara måste skrivas om!
Vill uppmärksamma den pga av Geoerg Reidel, som fick "Guldspiran" och sa att han natten innan haft en dröm om att det var en magisk spira och att han då önskade att barnen i Gaza skulle bli skonade från det helvetet de befann sig i!
Det var väl det enda av vikt som sas på den firmafesten!

Ja visst, var det en kväll för fest och vem vill då säga något seriöst, utan alla försökte överträffa varandra i dumma kommentarer och värst var nog Johan Glans som kanske (som han antydde) borde skaffa sig en nytt yrke vilket inte är så lätt i dessa dagar, kan jag meddela!
Ja, jag låter som den gamla skatan jag är och jag tyckte mig även se många stela leenden i denna församling på Cirkus i Stockholm!
Nä, firmafester ska inte ses på tv och heller inte bevistas... har jag en känsla av. (Ska vara för gratis drickat då!) Ingen skugga över de som utmanade etablissemanget, Cecila Frode t.ex.

Inga kommentarer: