söndag 4 juli 2010

Lördag 2010-07-03

Vilken dag med tropisk värme! Men lite blåst gör att det inte blir för varmt!

Höll mig på hemmaplan för att alla de jag skulle velat dela min dag med var upptagna, på annan ort!

Passade på att "jobba" lite så att jag inte skulle ha allt kvar till nästa vecka.
Nu börjar jag skönja slutet och har koll på läget!

En granne skrev på facebook att det var en bra kväll för nattbad och jag hängde på!
Så ljuvligt skönt att bada på natten!!!
Det speciella ljuset och den svala luften som gör att vattnet smeker som sammet när man tar sina simtag och flyter på rygg med hela himlapällen i fokus!

Ljuva sommar!!!

Hoppas vi får behålla den i ett par månader till i alla fall!

Har huvudet fullt av tankar och nyväckta känslor.

Denna vecka efter midsommar har jag gått på högvarv, men det börjar plana ut nu.

Inga kommentarer: