tisdag 9 oktober 2012

Är hemma... Ont i min fot och fullkomligt dränerad på energi...

Blev dessutom helt golvad i går, när jag på tv4 såg en intervju med bandet Sugar Plum Fairy och deras cancersjuka trummis Kristian, 29 år! Har nu varit inne på hans blogg och blivit oerhört gripen! http://ikroppenmin.blogspot.se/ Hoppas så att det inte är sant att han snart ska dö utan att han övervinner sin sjukdom, mot alla odds!
Eller, allra helst önskar jag att alltsammans är ett dåligt skämt och ett sätt att göra promotion för bandet...
Är numera pinsamt dåligt uppdaterad på nya band, men detta gäng (som iofs inte är helt pinfärskt), har jag i princip bara registrerat som "bra" och jag gillar absolut deras Beatles-inspirerade sound! Gillar deras sångareVictor Noréns kaxiga utstrålning och röst!


Inga kommentarer: