lördag 15 juni 2013


Skriver mer sällan här ute, men tänker och reflekterar desto mer!

Är nu inne i en fas, där jag funderar över varför jag ska ha kvar denna blogg.

Det händer så pass mycket i mitt liv som delvis är för smärtsamt och känsligt ur flera perspektivför att "fläka ut" för allmän beskådan - i en blogg!

Att finnas här och på facebook, börjar för min del bli något som bör/ska omprövas igen och om igen!

Min blogg är inte särskilt välbesökt eller populär, vilket i och för sig inte varit mitt mål, men att hålla en ytlig generell nivå har inte heller legat för mig och att utlämna mig själv till allmän beskådan är en balansgång... inför släkt och vänner.

Så... i mellanmjölkens land återstår väder, inredning och natur... 

Jag kommer snart att inse fullt ut, att detta är så pass meningslöst att jag stänger ner denna blogg...

Inga kommentarer: