torsdag 18 december 2008

Vi ses!

Mmmm...hur många gånger säger man det till olika människor...
Åren går och plötsligt är det för sent.
Upptäckte det i veckan när en klasskamrat jag tänkt ringa, väldigt länge plötsligen inte lever längre!
Hennes dödsannons slog mig i huvudet i förra veckan.
Blev omskakad och förbannade över att jag skjutit upp det samtalet...
Nån som känner igen sig?
Idag talade jag med en annan person som alltid hör av sig till jul, födelsedagar och liknande. Vi säger alltid att NU måste vi ses på det nya året!

Det ska bli mitt enda nyårslöfte!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jo precis så kan det ju vara! Jag har försökt skärpa till mig det här året som har varit och har nog till och med lyckats litegrann känner jag. Det känns mycket bra!

Mitt nyårslöfte blir att fortsätta göra så :)

KRAM!!!!!!!

Ilona sa...

Det är bra Vanja!
kram!

Anonym sa...

Usch ja, känner igen mig... måste också skärpa mig...

Vill i alla fall passa på att önska dig en riktigt God Jul och ett Gott nytt år!

Ilona sa...

Tack det samma kära Ilse-Marie!