torsdag 27 januari 2011

Torsdag - about some kind of "addiction"

Äntligen... påfylld med sk allmosa/lön och snart slut på arbetsveckan!
Men, men... med ännu en datorlös helg framför mig! Börjar få svår abstinens av att tvingas vara utan.
Hur i hela fridens dagar ska jag få tag i en bättre beg?
Jaaaaaaaaaaa... det finns värre saker att oroa sig för i tillvaron, - jag vet.

Men känner att min kreativitet falnar av att t ex inte ha tillgång till Google eller att kunna sitta och skriva av mig här ute!!!
För att inte tala om Spotify med all musik och min kära Facebook!!!
HUR ska jag fixa att leva utan den?

TUR att jag kan snika mig in lite då och då på jobbdatorn, he,he!
Det sjuka är att den person jag nu vikarierar för, i en och en halv vecka, har en dator utan högtalare!!! :(((

Huuu, huuuua.... dj-la mardröm faktiskt...

Inga kommentarer: