tisdag 21 augusti 2012

Har helt tappat lusten att skriva här inne.
Varför, och för vem... är frågan.
Lämna ut sina känslor och bilder... till vad?

Tror det var ett mail från en för mig obekant "läsare" som plötsligt lade sig i mitt liv visserligen på ett vänligt sätt, men genom att analysera mig via sin astrologiska övertygelse.

Det blev bara för mycket!

Kanske dags att radera denna blogg och möjligen starta en ny, där jag fokuserar på samhällsfrågor jag brinner för, inom politik och kultur?
Det är ju inte så långt till nästa val!

Och kon har ju på sätt och vis redan gått igenom isen!

2 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Ilona, tappa inte sugen, jag kanske snubblar på den då ;) Jag har också fått minskad lust till bloggande men tror jag kommer igen med det när det blir kallt o mörkt o murrigt. Då sitter man hellre här vid burken än tar långa promenader eller ett dopp i sjön. Du... jag har varken gjort den ena eller det andra fast det varit ljust och fint. Hihi. Hoppas din fot blivit bättre.
Vi ses över skranket
Grannenmittemot

Ilona sa...

Nja, för min del handlar det varken om promenader eller bad. Men snarare inriktning på denna öppna dagbok! Ja,ja vi får se! Tack för dina trösterika ord och inte vill jag att du ska snubbla på min tappade sug! ;)