måndag 20 augusti 2012

Nu var det ett tag sedan jag skrev något här inne. Det gäller ju att ta vara på sommarens ledighet och facebook är den enda plats som jag ägnat tid till när jag velat kommunicera med vänner via nätet.
Har visserligen börjat twittra lite smått, men där är jag inte särskilt ofta utan mer för att läsa vad andra har skrivit, än så länge.
Får lite skrivkramp på bloggen då jag vill att det ska komma något vettigt ur den och då krävs det eftertanke och tidsutrymme!
Många tankar har jag hunnit formulera i mitt huvud denna sommar då jag har haft mycket tid för mig själv. En välbehövlig vila från det mesta, men med små utflykter i min närmiljö har det blivit.
Middag på stan med vänner, blåbärsplock, bad i sjön.
Läsa böcker, städa och röja hemma och sena nätter med långfilmer på tv.
Mycket tack vare att vädret inte inbjudit till så mycket utomhusaktivitet, pga regn och kyla har jag fått en massa gjort på hemmafronten inomhus.

Ett och annat kalas och musikevenemang har jag varit på, vilket absolut har förgyllt tillvaron.

Inga kommentarer: