måndag 27 augusti 2012

Idag gick jag upp till mitt bibliotek i Tyresö, för att titta på en utställning som Tyresö jazz & Blues club precis satt upp med anledning av deras 25-års jubileum.
Massor med världsartister, blandat med lokala förmågor har äntrat scenen, där jazzklubben varit värd.

Även jag har vid ett tillfälle fått den äran att sjunga med ett fantastisk  band och jag blev verkligen glatt överraskad när jag upptäckte att vi var omnämnda i ett collage på denna fina utställning!
Kul!!! Ja må ni leva minst 25 år till!


3 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Jamen jag har väl kommenterat? Vart tog det vägen?
Grannenmittemot

Yvonne sa...

Hej, Ilona!
Ja, vad gjorde man utan musik?! Ruttnade mentalt och själsligt!
Det var ett tag sedan vi hördes. Jag hoppas allt är okej med dig. Kanske var du i Öregrund i somras?
Jag kör fortfarande Öregrundarbloggen, men igår öppnade jag en blogg för bara mig själv också.
Ha det gott och stor kram till dig från mig!
/ Yvonne

Ilona sa...

Ja... vart tog det vägen Kicki? ;)
Hej Yvonne! Tack för din kommentar! Ska även kolla in din nya blogg!Nej jag var ite i Öregrund i år heller!
Mest hemmavid på semestern och en liten sväng till Öland nu på sluttampen i september. Men med denna blöta sommar har det varit ok att vara hemma och stöka!