lördag 13 december 2008

Lusse lelle!

One, two, three, four, five, six, seven, eight!
Har varit och kollat på Amandas "chearleader" uppvisning i västerort.
Rena akrobatiken och mitt barnbarn Amanda är bäst!!!


Känner mig som om jag blivi invanderad av främmande föremål, på ett negativt sätt - alltså!
Har en förkylning som kommit och gått sedan i början på november.
Nu har jag lock för örat igen, för andra ggn!
Mår illa, hostar och snörvlar - igen.
Lär bli penicillin innan jul... Trodde kroppen kunde ta hand om detta själv, men nu ger jag snart upp!

Lyssnar på vacker Luciasång på tv;n från Malmö och tuggar på en lussebulle!

Kan någon släppa ut mig ur den här bubblan?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Dig!!
Önskar jag hade ett vasst föremål som räckte ända till Tyresö... paoff, som kunde sticka håll på Din elaka bubbla!
Måste även säga att Du har en URSNYGG blogg! Väldigt piffg!
Varm kram!
Marika
mail kommer...

Anonym sa...

Ja va faaaaaasen.... inte kan du knalla runt i en bubbla på det här sättet! Nu sticker vi hål på den tillsammans istället! ...såååååå.... poff? Nähä? Men va i.... nu åkte ju jag också in i bubblan! AAAAAAHHHH!!!!

(tynar bort i horisonten)

(eftertexter och psykadelisk musik)

(trodde förresten att det stavades Guninness och inte guenes som jag ska skriva i ditt word verification-fält nu...)

;)

Ilona sa...

Ja Marika, men det lät lite läskigt med det där vassa föremålet!

Oj, Vanja!!! Inte ville jag dra in dig i denna bubbla!
Det där sista du skrev om guenes? Kan du förklara det för mig... ;-Q

Anonym sa...

Jo när man ska skriva en kommentar hos dig så måste man skriva in en bokstavskombination, och då blev det Guenes :)

Ilona sa...

Wordverifikationen ja...den ser ju inte jag, men eftersom jag inte har ngn ordning på mitt minne så tänkte jag att det kanske rörde sig om ngt jag glömt... kjfljisdynvptdiunwojkthvbut...