onsdag 20 maj 2009

Funderingarna tilltar v; 21

Nu är mina nerver "lätt" spända... får jag säga...

Har ännu inte fått ngt svar på min fråga varför jag inte får rätt utbetalning på mitt aktivitetsstöd.
Ringde i fredags.... de skulle undersöka saken och återkomma till mig.

Ringde i måndags, då sa de att de inte kunde se ngt utan skulle återkomma... (de har 2 dgr på sig enl.lagar o förordningar).
Ok 2 dgr har gått.
Jag ringde upp idag... nej inget svar på varför jag inte får mina pengar... de ser ff ingen avisering från a-kassan, som hävdar att den gjordes den 27/4!
Så ring a-kassan och be dem göra en ny avisering... fick jag till svar.
Sagt och gjort... de har gått för dagen och återkommer på MÅNDAG enl. telefonsvararen...

Ringer upp försäkringskassan ännu en gång...
De lägger en påminnelse till ngn handläggare för att kontakta mig... för det var möjligt (?) att det blivit ngt strul i kommunikationen mellan a-kassan och FK!!!

Ja...det kan man väl lugnt säga att det är... Kan jag(nu tuggandes fradga)konstatera!

Alltså... det ska inte vara någon förändring för min del, enl. arbetsförmedlingen, ändå så blir det så här.

JAG FÅR FULLSTÄNDIG PANIK!


Link

2 kommentarer:

Vanja sa...

Helt mållös! :-/ Men tänker på dig ska du veta!

Ilona sa...

Jag vet goa du! Det är tur att jag har några vänner som du! Kram