fredag 1 april 2011

Har köpt en röd och vacker skrivbok, för mina innersta tankar...

3 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Ja, man behöver få skriva ner det innersta man har ibland. Det finns mycket därinne som bara väntar på att få ta form på pappret.Allt går kanske inte att säga högt för då tror väl folk man är heltokig.
Grannenmittemot

Yvonne sa...

Najs med en tankebok! Jag har en så'n jag också - men skriver sällan i den. Jag läser hellre. Ett boktips, Ilona: "Handbok för Själen", red. Richard Carlsson & Benjamin Shield. Den är sååå bra, varm, härlig och mänsklig! Jag har gått och lagt mig lite tidigare några kvällar nu, för jag längtar till min sängbok :)
Kram på dig!
/ Yvonne

Ilona sa...

Kicki, det är nog många som tänker så som du beskriver det, men alla har en historia som är värd att berätta!
Yvonne, jag tar med mig ditt boktips!

Kram tillbaks!