söndag 12 februari 2012

Sorgsen vaknade jag denna morgon efter en natt med en förvirrad dröm om att någon i min närhet dött (märkligt nog) när jag slog på radion och fick veta att Whitney Houston dött på ett hotellrum, troligtvis av en överdos. Kändes overkligt, alldeles för tidigt, men inte helt oväntat. Hon tillhörde de sköra som ytligt sätt hade "allt" men drogs ned av bråddjupa hål i själen...

R. I. P.


 Efter en vecka i fullständig coma försöker jag nu ladda för en ny arbetsvecka!
Har legat nerbäddad och idag började livsandarna (eller ngt liknande) vakna och jag var ute på en skön promenad. i min omgivning!
Jag bor i den bästa av kommuner vad det gäller natur och friluftsliv, med skidspår inpå knutarna!




Dessa foton är från en av mina favoritplatser i närheten av Tyresöslott!
Hoppas att denna soliga dag ska ge mig kraft att komma igång igen!

Inga kommentarer: