lördag 24 mars 2012

Efter en ångestfylld vecka, finns det inte så mycket att tillägga, egentligen!
Trots det fina, soliga vårvädret har jag tyngd av orkeslösheten släpat mig till min arbetsplats, kallsvettig och hes!
Är kraftlös efter influensan och kanske det är därför jag ser allting i svart, just nu...

Det där med ett meningsfullt liv är en ständigt återkommande fråga.
Om jag överhuvudtaget behövs längre... blir då följdfrågan.
Nerdragen av den känslan försöker jag se det som en biverkning av min outsläckliga trötthet!
Snart vänder det och när jag som minst anar det... yada, yada...

Men något litet väderleksbakslag lär vi säkert få med snöglopp och iskalla vindar framöver.
Marsmånad är inte slut än och april (det vet vi ju), kan vara väldans nyckfull och jag är i allafall beredd!

3 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Vi ser ljuset Ilona bakom alla mörka moln. Snart sitter du där på din altan i solgasset och läser en härlig bok och blänger lite på förbipasserande grannar. Du vet attt det blir så.
Stå ut lite till kära granne ;)
Grannenmittemot

Ilona sa...

Jo så är det nog... men vill inte att det ska uppfattas som jag sitter och "blänger" på mina grannar!!!
Bligar lite... möjligen! ;))

Kicki-mitt i livet sa...

Bligar,Ja så säger vi, jag menar inte blänga i ordets negativa bemärkelse utan det var mer ett uttryck från min Stockholmska.
Grannenmittemot.