lördag 14 juli 2012

En semestervecka avverkad!
Så ljuvligt skönt och inser att nu...först nu börjar jag landa...
Är tröttare än jag kunnat ana, men med en nyinköpt skön säng är det en lisa för kropp och själ att lägga sig till ro och det är tveksamt om jag kommer att kunna resa iväg någonstans utan min säng!

För att få tillbaks energin och med det lite styrka, har jag börjat stavgå igen!
Två dagar i rad och förhoppningsvis varje dag resten av min semester!
Det är målet, men egentligen dumt att röja för att det är ovisst om jag klarar varje dag!
Kände redan efter dagens marsch att - hur ska det gå! Ont i kroppen och skavsår, men samtidigt smärtsamt skönt!
Eftersom jag går i skogen så kunde jag även konstatera att blåbären är på G!
Till helgen lär jag fylla på mina förråd med dessa underbara bär!

Igår blev det i middag med en god vän på en grekrestaurang i stan!
God mat, dyrt och gott vin, kul att försöka rekapitulera allt som hänt oss sedan vi sågs sist!

Hoppas att vi ska få lite sommarvärme snart och att det ska sluta regna för ett tag!
Det är lite lättare och skönare att hitta på saker utomhus då.

2 kommentarer:

Lempa sa...

Det där med att promenera är nog inte så dumt har jag också kommit på...bättre sent än aldrig...se mitt senaste inlägg angående promenad:)
Ha de.

Ilona sa...

Lempa,Det var strongt gjort, tycker jag!