tisdag 3 juli 2012

Nu har jag gjort något jag sällan eller aldrig gjort här på bloggen!
Jag har raderat ett inlägg från igår!
Var så sur efter att ha sett tv-programmet "Debatt", att jag ondgjorde mig över programledare och andra stolpskott... Nä men nu är jag ju där igen...
I och för sig så var det så jag tyckte, men det är ganska fånigt med personliga påhopp!
Jag ska försöka hålla mig ifrån den linjen, i möjligaste mån.
Kommer antagligen bli svårt framöver i den politiska debatten, men där gäller det oftast förljugna och maktlystna personer som har valt att stå i rampljuset och försvarar (i den mån de talar i klartext) sina skamliga beslut som drabbar fattiga och sjuka i vårt samhälle, medan de själva lyfter oförsvarligt höga löner!
Ja nog finns det saker att hugga tag i - om man orkar! 

Inga kommentarer: