torsdag 13 november 2008

Möblat, Marcus Birro, mm

Idag fick jag ett ryck och möblerade om mitt vardagsrum! Har gått och fnulat på det ett bra tag,så idag överraskade jag mig själv med, att det blev av! Jättekul,det blev rockad på alla möbler soffan,bokhyllan,tavlor m.m. Nu känns det i kroppen som om jag blivit överkörd av något fordon!
Månne det vara fullmåne idag? Jo, men visst! ;-)

Har gått och tänkt på Marcus Birro idag. Han var med på ett debattprogram på tv4 igår. Hörde slutet,då han talade om Tage Danielsson och hans humor. Att det inte gjordes någon sådan humor idag och det är så sant!
Idag görs det mest humor kring personangrepp och slag under bältet, ju grövre desto bättre. Då gjordes det humor med empati och solidaritet! Snyggt Marcus! Tage fattas oss!

Idag är det två år sedan min väninna Inger E dog. 51 år gammal. Häromdagen blev hon mormor. Det hade hon uppskattat om hon levat. Ska tända ett ljus för henne ikväll.

Inga kommentarer: