torsdag 22 december 2011

God Jul & Gott Nytt 2012!
Önskar jag alla mina bloggvänner!

6 kommentarer:

Vanja sa...

God jul och gott nytt år!!

Anonym sa...

Gooood juuuul!
Hos mig doftar det finsk kålrotslåda just nu. Vilka dofter sprider sig i ditt rede?
Kram på dig!
/ Yvonne

Kicki-mitt i livet sa...

Så underbar julsång, den ligger i tiden.Tack för din kommentar på min blogg. Jag är säker på att din mamma var likadan som min. Mammor var så på den tiden. Ha nu en ljuvlig jul tills vi ses.
Grannenmittemot

Ilona sa...

Nej, Kicki. Min mamma var aldrig riktigt sådan!
Yvonne, hos mig doftar det mest skinka, köttbullar, Janson och glögg! Julaftonen tillbringade jag med mina söner och deras familjer och där fanns allt, jag menar allt man kan önska sig av juldofter!

Lempa sa...

God fortsättning på Julen!

Ilona sa...

Tack detsamma Lempa! Goda grannar jag har!!!