fredag 16 december 2011

Orkar inte skriva här inne längre. Tar en paus tills jag har något väsentligt att dryfta.

Vet inte längre vad det är för vits med att skriva här och för vem? Vem läser?

 Det är ju dessutom väldigt glest med kommentarer... 

Kanske lägger jag in en och annan bild, när andan faller på.
Som de här från ett jättemysig Lucia och julspel i Tildes nya förskola!

Tildes julspel på hennes jättefina förskola!

Deras fina scen med en liten amfiteaterläktare.
Emelie hade en riktig helkväll
 och var impad av storasyster!


3 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Jag tycker samma sak, dåligt med kommentarer, men vet du..jag skriver ändå. Nåt skall man väl lämna till eftervärlden. Hihi.
Ha en skön kväll inne.
Grannenmittemot.

Vanja sa...

Jag läser :)

Anonym sa...

Fina bilder från dina barnbarns förskola.Läser och instämmer med kloka Jan Gradvall på Twitter."Dagisplats på Manhattan kostar mellan 10-30000kr i månaden per barn. Älskar svensk skatt. Vill betala mer 2012."
God Jul från Ulla som tittar in och läser din fina blogg.