lördag 19 februari 2011

De e mod!

Lördag förmiddag.
Sitter och löser melodikrysset med lock för öronen och tandvärk!
Det är lite synd om mig idag!
Ute visade termometern på -20 grader i morse, men nu är det nog bara -18!
Penicillineller inte? Det är frågan...
Recept finns på cyberspace, ifall, ifall...
Men helst vill jag att kroppen själv ska ta hand om infektionen. Den som lever får se...
Min tandläkare väldigt upptagen och jag fick ingen ny tid förens i mars!
Men kroppen är tung och jag känner mig deppig...
Under tiden kanske det kan hjälpa att hitta skojsiga sakerpå youtube att se och lyssna på.

2 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Men kära granne
inte visste jag att du var så uschlig(som Allan Edvall sa på resan över till Amerika i filmen Utvandrarna) Du får hojta om du behöver nåt från affärn eller så.Ligg och ta`t lugnt inne i värmen. Krya på dig.
Grannenmittiemot

Ilona sa...

Tack Kicki! Det reder sig nog!