onsdag 25 maj 2011


En dag med, sol, regn, hagel och byiga vindar. Är helt slut!
Känner mig som en barometer som reagerar på varje lufttryckssvängning.
Hemskt, men sant! Mitt ena öra "spökar oroväckande - igen! Påverkar hela min tillvaro, faktiskt.

Men kvällen bjöd på en positivt rep med Edwall-gruppen.
Efter ett alltför långt uppehåll har vi en spelning på fredag! Det ska bli kul.
Fick med mig en redig bukett hem med det vackraste jag vet - SYRENER!
En härlig bukett som står och doftar helt ljuvligt i mitt rum...


en tacksam tid att hitta bildmotiv!






om man tittar riktigt noga ser man ena gaveln på Tyresöslott

2 kommentarer:

Kicki-mitt i livet sa...

Underbart vackra kort. Kul att vi är intresserade av detta med fotografering,Göran du vet bakom dig är också intresserad. Kanske vi skall bilda en hemlig klubb? hihi.Skojar bara, men det är roligt om man har lite samma intressen att prata om grannar emellan.
Grannenmittemot

Ilona sa...

Tack!
Hi,hi,hi, du är rolig du Kicki! Visst, vi bildar en hemlig klubb och så är vi i vår gemensamma lokal och kanske det blir tid till sång och gitarrspel också... i smyg alltså!;)