fredag 27 maj 2011

Kalas!

Och det är som om mitt 60-årsfirande aldrig tar slut!
I eftermiddags träffade jag mina gamla arbetskamrater.
Det härliga, speciella postgänget från förr...
Vi ses var tredje månad ungefär. Äter en bit mat och snackar bort en stund. Vi är rätt olika personligheter, men har ändå alltid lyckats hitta en sorts acceptans och framför allt glädje i att ses.
Helt ovärdeligt, blir det med åren!
Denna eftermiddag var vi på restaurang Sjöboden i Trollbäcken, Tyresö.
Åt en fantastiskt god fiskmeny med lite vin till och med skratt och prat i massor!
Eftersom jag smet iväg på min jämna födelsedag, blev jag nu firad med blommor och skumpa! Med en total överraskning för mig, då det var ett bra tag sedan jag fyllde (i oktober förra året)... men desto roligare!!! Det beror inte på dem att det dröjde, vill jag tillägga!
Tack kära ni!

Inga kommentarer: