torsdag 22 september 2011


Titta vilka fina stövlar jag har köpt!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jättefina! precis såna som jag vill ha! vida och bra... finns det möjlighet att peta i extrasulor? var det ecco?
kramen Damen!

Ilona sa...

Jaha, vem det nu än är som frågar så ska jag frångå mina principer med att inte svara... Ja det är ecco (nedsatta 40%!) och det var löstagbara sulor i som gick att ta ur så att jag fick i mina inlägg!

Anonym sa...

jamen det var ju jag!!! Dvs Marika... förlåt att jag inte skrev ut namnet, det gick lite för snabbt!
idag ahr jag fått mina fosingar avgjutna, och sen får det bli sko/stövelinköp. Här ska botas!
fortfarande KRAM!

Ilona sa...

Misstäkte nästan att det var du, Marika! Det haglar ju precis inte in kommentarer här heller! Ha,ha,ha... Lycka till med inlägg och sko/stövelinköp!