fredag 28 oktober 2011

Är det någon som har lust att vara jag för en tag?
Skämt å sido så är jag galet trött på att vara mig!
Den ena skitkrämpan efter den andra avlöser varandra och

Nu... ISCHIAS!!!
JAG VILL INTE!!!
Ont, ont ont! Så ini... h-vete!
Just nu när jag dessutom har mycket att göra, får jag lägga mig platt...
Kul för dem på jobbet, att ständigt ha opålitliga jag att dras med!
Kul för mina barn, att ha en ständigt frånvarande farmor till sina barnbarn!

Varför kan det inte få vara en skön balans ett tag?

Eller har jag inte förstått hur min sextioettåriga kraft bäst ska synka med resten av mitt liv?

Gav mig själv en present i form av en halvtimmes massage och inköp av liniment idag...
Det var gott för kropp och själ!
Tänder många ljus och även ljusslingan på min yttervägg!

Mycket vila och värme denna helg, får det bli.
Några små sorgsna reflektioner så här på fredagskvällen.

Inga kommentarer: