torsdag 28 oktober 2010

Una Fiesta!

Stor spanskt fest-tema på jobbet ikväll! Olé!!!
Vi firade två musiklärare som fyllt 50 under året!
Knytis med många olika tapas rätter, paella, gaspacho och ostar.
Är mätt som en fullmatad boaorm!
Allting hade spanska förtecken med många hyss under kvällen!
Vilket härligt gäng detta är!
Jag hade listat ner flera timmars musik med olika spanska låtar från Spotify, allt ifrån Paco De Lucia, Bizéts Carmen till Gloria Estefan och Santana! (Spotify rules!)
Vår kultursekreterare hade gjort en jättekul frågesport (vårat lag vann!) andra hade skrivit och framförde olika hyllningslåtar under kvällen! Vi hade riggat en scen där den som hade lust fick framträda!
Dansfröken lärde ut grundsteg i flamenco... inte helt lätt kan jag meddela.











Föremålen för firandet!




Yngste sonen var samma kväll och lyssnade på en favorit; Santana -live - på Globen! Det hade varit en fantastisk konsert!
Nähe rå... jag är varken bitter eller avis! ;)

Nu ska jag försöka landa, för i morgon måste jag gå upp straxt före tuppen!

God natt!












Inga kommentarer: