fredag 5 november 2010

Fler fina presenter!


Detta vackra smycket i form av en ängel fick jag av min syster och dessutom en underbar bok om Gösta Ekmans liv!




Boken har jag än så länge bara hunnit bläddra i, men jag ser verkligen fram emot att läsa den från pärm till pärm!
Tack än en gång, käraste syster!

Från systersonen Sebastian fick jag förutom cafébesöket en fin flaska vin, Mercurey, 2007 och en DVD-film med hans examensprov från Dramatiska Institutet!
Spännande kortfilmsmusik till en film om zombies som heter "Återfödelsen" och som kanske kräver ett glas vin?
http://www.stockholmfilmfestival.se/film/aterfodelsen_1kmfilm

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Oj! Jättevackert smycke, Ilona! En liten skyddsängel! Sååå fin!

Berätta om boken när du läst den!

/ Yvonne

Ilona sa...

Japp Yvonne, en skyddsängel it is, och jag ska gärna berätta om vad jag tyckte om boken(som jag redan gillar)när jag läst den... på riktigt! ;)