torsdag 18 september 2008

Misstag...

Hm... morgontrött och lite irriterad fick jag av misstag deleta bort två kommentarer här ute!
Ber om ursäkt för det!
Ett från Vanja som gav mig positiv kritik om min dikt som jag lagt in!
Tack, tack Vanja!!
Det andra var en "modig" anonym som tyckte att "det verkade som om jag fokuserade mer på att fortsätta vara arbetslös istället för att söka jobb"!!!
Vet inte riktigt vad anonym syftar på, då jag sökt 100-talsjobb som jag inte tycker det finns någon anledning att skriva om här inne!
Lustigt, hur man kan kritisera någon som man inte har en aning om vad den har presterat!Utgår ifrån att anonym inte ingår i min bekantskapskrets.
Låter som du anonym har gått på alliansens snack om att alla som vill kan få jobb!
Kära anonym, jag vill inget hellre än att jobba och kan fokusera på mer än en sak i taget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lägger in ny kommentar om din dikt, den är verkligen värd att uppmärksammas. Du skriver så bra, jag är en i din skara av fans :)

Lustig anonym som säger sådär. Jag kan intyga (efter att ha varit med några gånger på AF och känt dig länge) att du verkligen vill jobba!! Har ingen aning om varför en person vill ödsla tid på att lägga in en sån kommentar?... Skumt... Men jag kan bara utgå ifrån min ständigt återkommande magkänsla - som man känner sig själv känner man andra...

Ilona sa...

Bra att gå på magkänslan Vanja!
Kul att det är någon person som skriver och "tycker" här inne!
Man behöver ju inte hålla med mig hela tiden, men ha tillräckligt med kurage att våga stå för sina åsikter och åtminstone vem man är!