tisdag 21 oktober 2008

Teknikens under!


Idag har jag varit tekniker hela dan!
Först var det ett nytt modem som jag inte velat/orkat ge mig på
som äntligen jag fick fart på!
Sedan tänkte jag att det var väl f-n om inte jag ska ladda ner några låtar på min myspace sida!(efter lite tjat där ute idag);-)Tack Dicken!
Så vad hade jag att tillgå?
En gammal kassettbandspelare, kassetter och en mp3-spelare.
Med lite fix o trix lyckades jag dels få in musiken i mp3-spelaren och sedan till datorn och in på myspace!
Pust...lite knöligt och taskigt ljud tyvärr, men jag blev lite stolt över att jag grejade det!
Plötsligt blev det mörkt ute och jag hade varken ätit eller druckit på hela dan!
Men ack så lycklig över att jag kom på hur jag skulle göra. Stolt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vill bara tacka för din snälla kommentar på min blogg. Det är sådana som gör att man orkar forstsätta... / kram

Ilona sa...

Det är bra,att du fortsätter!
Du behövs!
Kram

Anonym sa...

Har lyssnat på din nyyyya MySpacesida! Jag gillar "Ronny" jättemycket. Kul att du lyckades med det tekniska! (Å andra sidan... varför skulle du inte göra det?)

:)

Ilona sa...

puss på dig Vanja!

Ilona sa...

Fast enl. AF borde det ju inte gå, eller hur Vanja? ;-)