torsdag 16 september 2010

Just det...en recension!

Kom just på att jag glömt att berätta vad jag tyckte om "La Clique", den varieteliknande cabaret jag bevistade härom veckan, på restaurang Tyrol i Stockholm!
Efter en arbetsdag mötte vi upp på Blå Porten på Djurgården med mat och dryck för att sedan gå vidare till Tyrol.

Till saken hör att det samtidigt var stor konsert på Grön Lunds utescen av ett svenskt band, Hoffmaestro & Chraa! Massor med ungdomar trängdes där!
Hade velat höra dem också, men ibland måste man välja... ;)
Och jag valde inte fel, för att det var en underbar föreställning med diverse vältränade atleter, en ormänniska, Carl-Einar Häckner och mycket mer!
En humoristisk, sensuellt galen kväll som jag inte hade velat vara utan!


Lägg namnet "La Clique" på minnet och tveka inte om ni har möjlighet att se den!

Inga kommentarer: