torsdag 9 september 2010

Torsdag - igen!

Phiuuu, veckorna flyger!

Jag har ondast i min fot, förutom i alla mina leder...
Trots att jag har fått supersköna skoinlägg av min äldsta son Thomas,(tack) trots att jag börjat äta några anti-inflammatoriska tabletter(som har galet många biverkningar). Läskigt och jag vill inte!!!

Jobbar och sover, sover och jobbar... förkylning ligger på lut... :(

Men snart är det helg och jag ser fram emot att gå på restaurang Tyrol med mysiga arbetskamrater!
Vi ska se föreställningen "La Clique", som lär vara kanonbra.
Lite åt nycirkushållet om jag har förstått det hela rätt!







Återkommer med recensioner! ;)


Så blir det namngivning av yngsta barnbarnet Emelie, Amanda på lördag! Fint att få pussa och krama på (små)släktingarna igen!

Trött som en... jag vet inte vad.
Det rullar på... Får jag gå och sova nu tro? ;)
Bara en liten stund... zzzzzzzzzzz

Inga kommentarer: