lördag 25 september 2010

Träligt...

En något märkligt seg dag...
Sovmorgon... så skönt, men jag vaknar nu mera ändå rätt tidigt, även om jag sitter uppe sent.
Älskar sena nätter och har alltid gjort det!
När mina barn var små och somnat på sina små rosiga kinder, då hade jag min "egentid" och njöt i fulla drag av att alla sov och på den vägen är det!

Är som de flesta andra en vanemänniska så i brist på bättre, blir det för det mesta fika och melodikryss i sängen på lördagsmornarna.
Idag var det ett väldigt lätt kryss och jag hade inte ett enda frågetecken!
Retar mig lite på Eldemars val av låtar och artister.
Verkar som om han har gått i stå en smula?
Nu hårddrar jag det kanske, men det finns ju så många fler än Benny Andersson (love him anyway) och Evert Taube!
Önskar en annan typ av låtar, inte nödvändigtvis modernare, men gärna uppblandat med lite mer groove och studs, tack! ;)

Sedan var det en fortsatt seg förmiddag då jag blir knäckt på att min fot strejkar!!!
Efter några dagar med vanligt rörligt arbete på ren vilja, så har jag väldigt ont, igen.
Trots silikoninlägg i skorna och konstant intag av receptfria värk och antiinflam. tabl. De på recept tål inte min mage...
Hade velat gå ut på en långpromenad i skogen, men förra söndagens promenad satte fart på det onda igen.
Känner mig dessutom ovanligt trött för årstiden. Hmmm...

Inga kommentarer: