tisdag 24 augusti 2010

I know, I know, I know, I know...

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Eva Cassidy är (var) ju helt fantastisk!
Musik med själ i!!
Ska lyssna på Evamedan jag ta en kopp kaffe och filosoferar över lilla livet och stora livet och liv däremellan :)

Kram på dig!

// Yvonne

Ilona sa...

Eva Cassidy hade en fantastiskt vacker röst och brinnande livslåga som tyvärr blev alldeles för kortlivad!
Hennes röst ger mig tröst och frid i själen! Perfekt att filosofera till Yvonne! :)

Yvonne sa...

Iknow, I know, I know ... :)
Det finns så många härliga låtar och musiker men som sällan hörs på skvalradion, där allt ska vara trallvänligt och nästan helt fritt från själ. Tråkigt att det är så!

Men nu rycker vi upp oss och pimpar bloggarna allt vi har.
Nädå, jag skojar lite med dig nu bara. Din blogg är behaglig att stanna i - snäll mot ögonen!
Jag har härjar omkring i stil- och kodmallar på min blogg fram till nu, och klockan är liksom 5 på morgonen. Jag är så jädra envis så att jag skulle kunna flytta berg om det blev nödvändigt :)

God natt (eller god morgon, kanske).
Nu ska jag gå och lägga mig och svimma några timmar, minst.

// Yvonne